بهترین مرجع خرید و فروش امن ارزهای دیجیتال

امن ترین و بهترین سایت خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال

بهترین مرجع خرید و فروش امن ارزهای دیجیتال

امن ترین و بهترین سایت خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال

بهترین مرجع خرید و فروش امن ارزهای دیجیتال

کوین لوکالی | امن ترین و بهترین سایت خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال بدون واسطه

www.coinlocally.com

بایگانی

درباره ما

 

به طور هم زمان یک تبادل رمزنگاری نظیر به همتا است. ما یک بازارچه برای کمک به مردم برای پیدا کردن رمز و رمز خود برای خرید و فروش به و از هر یک از دیگر. ما خدمات ارائه می دهیم به کاربران (معامله گران) می توانند با قیمت و روش پرداختی که می خواهند ارائه دهند ، تبلیغات ایجاد کنند. کاربران می توانند برای تبلیغات تجاری وب سایت ما را جستجو کرده و به دنبال روش پرداختی مورد نظر خود باشند. کاربران معامله گرانی را پیدا می کنند که کریپتو را بصورت آنلاین خرید و خریداری می کنند و در بسیاری از روش های پرداخت مختلف نیز وجود دارند.



 

خدمات همسالان چیست؟

یک سرویس همتا (P2P) یک بستر غیر متمرکز است که به موجب آن دو فرد به طور مستقیم و بدون تعامل توسط شخص ثالث با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند. در عوض ، خریدار و فروشنده از طریق سرویس P2P مستقیماً با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند.



 

از بازرگانان توسط Escrow محافظت کنید

کلیه معاملات توسط Escrow محافظت می شود. پس از شروع تجارت ، مقدار کریپتو تجارت خواسته می شود که از کیف پول به صورت کلی بصورت محلی رزرو شود. این رزرو به معنای سپرده است که بصورت خودکار است ، در این حالت برای هر دو تاجر بهتر خواهد بود ، خریدار نیز می داند تجارت تحت کنترل و محافظت شده است و در صورت کلاهبرداری ، خریدار می تواند اختلاف ایجاد کند و با رسید پرداخت خود را دریافت کند. پول و وقت خود را هدر ندهید. این سپردن تحت کنترل ما است ، به این معنی که اگر فروشنده نمی خواهد رمز و راز شما را آزاد کند و فرار کند ، ما آن را برای خریدار از این ذخیره آزاد خواهیم کرد. و اگر شما فروشنده هستید ، هرگز از اینکه از قبل می دانید که می دانید از طریق خریدار پول دریافت کنید ، ابراز رضایت نکنید.



 

24/7 آنلاین

در هر صورت ، از نظر محلی به کمک تیم محلی می توانیم از تجار خود حمایت کنیم تا بهترین و امن ترین مکان را برای احساس راحتی داشته باشند. اگر به هرگونه کمک نیاز دارید ، تماس با ما دریغ نکنید.



 

بطور همزمان در دست خود

با توجه به کمک و ایجاد هرچه ساده تر برای کاربران از خدمات ما ، ما برنامه IOS و Android را برای استفاده از آن در تمام تلفن های همراه و تبلت ها تهیه کرده ایم.


محل

ما یک شرکت بین المللی و گسترده هستیم که شعبه های خود را در سراسر جهان گسترش می دهد ، اکنون دفتر اصلی دبی (امارات متحده عربی) است.